zaterdag 15 juni 2013

Zomergevoel


Vlinders geven altijd weer dat heerlijke zomergevoel. Sommige van jullie mailde mij de vraag hoe groot deze tekeningen in werkelijkheid zijn. Waren mijn eerste tekeningen zo'n 6 bij 6 centimeter, momenteel pak ik wat groter uit en deze, die in de serie zit van de schapen, koeien, ganzen en kippen is 30 x 40 cm. Ik laat hiervoor ivoorkleurige passepartouts snijden en lijst de tekeningen vervolgens in. Ik gebruik hiervoor een zilverkleurige wissellijst. De laatste tijd verkoop ik nog weleens wat tekeningen. Ingelijst kosten ze 95,- euro. Maar wie er zelf een lijst en passepartout bij wil zoeken kost alleen de tekening 75,- euro. Deze tekeningen vallen onder de zwart wit uitvoering, maar ze zijn ook ingekleurd te bestellen. Bestellen: telefonisch 0186-576818 of  een e-mail naar: redactie@deboektant.nl

Voor meer van mijn werk kun je kijken op www.kunstgaleriemarjavisscher.blogspot.nl
Mijn dagelijkse blog is: www.dorpsspot.blogspot.nl
Iedereen is van harte welkom op mijn blogs. Laat gerust een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten